• Vacatures


Wij zoeken, ter uitbreiding van ons team, een allround servicedesk medewerker. Je bent in eerste instantie verantwoordelijk voor verschillende klanten vanuit ons kantoor te Amersfoort. Tevens zal je bij onze opdrachtgevers worden ingezet om opdrachten uit te voeren. Deze zijn veelal in de randstad (enkele in regio Apeldoorn/Nijmegen) gevestigd.

Werkzaamheden

  • Het ondersteunen van gebruikers zowel telefonisch, remote als on-site;
  • Het installeren, bestellen en repareren van hardware;
  • Het oplossen van problemen op het gebied van hard-/software;
  • Het stellen van prioriteiten aan de hand van call-informatie;
  • Het plannen van werkzaamheden op verschillende locaties;
  • Het verzorgen van back-ups;
  • Het bijhouden van de CMDB.


Functie eisen

  • Afgeronde ICT opleiding MBO niveau 4; 
  • In het bezit van rijbewijs is een harde eis;
  • MCITP, ITIL® ;
  • Minimaal 1-2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Aantoonbare kennis en ervaring op de gebieden: Windows 7, Office (t/m 2013), TOPdesk, Active Directory, Exchange en Teamviewer;
  • Kennis en ervaring van Windows Server 2008 en 2012 is een pré;
  • Geen bezwaar hebben tegen reistijden/-afstanden.

Competenties

  • Klantgericht;
  • Communicatief sterk (zowel mondeling als schriftelijk);
  • Initiatief nemen en goed zelfstandig kunnen werken;
  • Flexibiliteit;
  • Probleemoplossend vermogen;
  • Accuraat.


Fencer biedt uitstekende primaire en secundaire voorwaarden

  • Aandacht voor professionele en persoonlijke ontwikkeling;
  • Salaris en bonusregeling; 
  • Auto van de zaak;
  • Leuk team met enthousiaste collega’s.

Ben jij de collega die wij zoeken, solliciteer dan NU!

Indien je vragen hebt, kan je contact opnemen met het kantoor van Fencer via 035-2072250 of via This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.