• Vacatures


Wij zoeken een (skilled) Servicedesk medewerker die zowel ons beheerteam kan ondersteunen als gedetacheerd kan worden bij onze klanten. Deze klanten bevinden zich veelal in de randstad.


Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het aannemen en registreren van incidenten;
  • Het analyseren van incidenten en prioriteiten stellen aan de hand van gemaakte afspraken (SLA's);
  • Het oplossen van 1e en 2e lijns incidenten op het gebied van hard-/software;
  • Het ondersteunen van gebruikers zowel telefonisch, remote als on-site;
  • Het bewaken van incidenten;
  • Het aanmaken van accounts in Active Directory en Exchange en het toekennen van rechten;
  • Het resetten van wachtwoorden;
  • Het inrichten, onderhouden en beheren van de CMDB (Configuratie Management DataBase).


Functie eisen

  • Afgeronde ICT opleiding MBO niveau, 4, MCITP en ITIL®;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Aantoonbare kennis en ervaring op de gebieden Windows 7, Office (t/m 2013), Active Directory en Exchange;
  • Aantoonbare kennis en ervaring met Servicedesk tools (bijv. TOPdesk);
  • In het bezit van een rijbewijs.


Competenties

  • Servicegericht;
  • Communicatief sterk (zowel mondeling als schriftelijk);
  • Flexibiliteit;
  • Probleemoplossend vermogen;
  • Samenwerkend;
  • Proactieve werkmentaliteit.


Fencer biedt uitstekende primaire en secundaire voorwaarden

  • Aandacht voor professionele en persoonlijke ontwikkeling;
  • Salaris en bonusregeling;
  • Auto van de zaak;
  • Leuk team met enthousiaste collega's.

Ben jij de collega die wij zoeken, solliciteer dan NU!

Indien je vragen hebt, kan je contact opnemen met het kantoor van Fencer via 035-2072250 of via This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.