• IT Service Management2

Procesmatig werken waarbij het ITIL® Best Practice Framework als referentiepunt dient. Pragmatisch en alleen
het noodzakelijke is nodig voor de optimale dienstverlening, niets meer, niets minder.

  • ITIL®
    Bent u toe aan een vervolgstap in de ontwikkeling of volwassenheid van uw organisatie en processen en wilt
    u nog betere aansluiting vinden bij de business? Dan zal de implementatie van het Service Lifecycle concept
    van het ITIL® Best Practice Framework hulp bieden. Met het starten van strategisch overleg met de business
    en het vaststellen van een passend Serviceportfolio kan de lifecycle van de IT services ingericht worden.
    De lifecycle benadering geeft handvatten voor een meer ketengerichte benadering voor het inrichten van
    service management en sluit naadloos aan bij de business lifecycle.
  • Audit op beheerprocessen
    Deze audit brengt de status van het huidige IT Beheer in kaart. De GAP-analyse maakt één en ander snel duidelijk.
    Prioriteiten en rendement bepalen welke zaken worden aangepakt om het gewenste doel te bereiken.
  • Training on the job
    Fencer coacht regelmatig procesmanagers on the job. Inhoudelijke ondersteuning van de procesmanagers in de
    vorm van coaching, workshops, inhoudelijk sparren en advies.