• IT Beheer

Bij ons op kantoor in Hilversum is een skilled Servicedesk ingericht. Deze servicedesk ondersteunt u bij alle IT vragen
en problemen tegen een vast bedrag per maand.

De servicedesk is SPoC (Single Point of Contact) voor alle IT gerelateerde calls. Dit kan verder gaan dan alleen IT, denk ook
aan facilitaire calls. De servicedesk zorgt ervoor dat de gebruikers binnen de afgesproken tijd binnen de SLA worden geholpen.
Het merendeel van de calls wordt direct opgelost door de helpdesk. Wanneer de call doorgezet dient te worden naar een andere
oplosgroep, zorgt de servicedesk ervoor dat de gebruiker geïnformeerd blijft over de status. Het doel van ons is het ontzorgen
van de gebruiker voor wat betreft IT.

Onze servicedesk is bereikbaar via een centraal telefoonnummer en via 1 centraal e-mailadres welke gekoppeld is aan de tooling
van de servicedesk. U kunt deze dienst afnemen in combinatie met een TOPdesk portal waarbij u zelf incidenten kunt monitoren.
Ook een 24/7 standby dienstverlening behoort tot de mogelijkheden.